Новини

Над 60 % от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки за потребление през януари до 50 лева

17.02.2017

Средната сметка за електроенергия, консумирана през януари от домакинствата в Североизточна България, е 56,11 лева. Това показват данните на ЕНЕРГО-ПРО – компанията, която доставя електроенергия на повече от 1 млн. битови потребители в областите Варна, Шумен,  Добрич, Търговище, Велико Търново, Русе, Габрово, Разград и Силистра. През същия период на миналата година средната стойност на фактурите е била 48,54 лева. Ниските температури през първия месец на 2017 година са се отразили на средното потребление на електроенергия, което е било по-високо с около 15 % спрямо януари 2016 г. и с 24, 6 % спрямо предходния месец декември. На територията, обслужвана от ЕНЕРГО-ПРО, средномесечната температура през изминалия месец е била с 3,6 градуса по-ниска спрямо същия месец на 2016 година.

Детайлен преглед на данните на ЕНЕРГО-ПРО показва, че повече от 60 % от клиентите са потребили електроенергия на стойност до 50 лева. Други 18 % имат сметки между 50 и 100 лева, а 16 на сто са консумирали енергия между 100 и 200 лева. Около 5 % от всички битови клиенти на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки над 200 лева за консумираната през януари електрическа енергия.

Посочените стойности са изчислени на база средно потребление на битовите клиенти. Сметката на всеки отделен клиент зависи от неговото индивидуално потребление през отчетния период и в голяма степен от типа отопление, който използва.

Клиентите на компанията могат да се информират за индивидуалния срок за плащане на сметките си за ток от интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО на адрес: http://www.energo-pro.bg/bg/Grafik-za-plashtane-na-elektroenergia, на денонощен телефон 0700 1 61 61, в клиентски център на дружеството на територията на Североизточна България, на всяка онлайн каса на партньорите на ЕНЕРГО-ПРО – Български пощи и Информационно обслужване или в платежния документ за погасени задължения за консумирана електроенергия от предходен период.

Клиентите на компанията, които срещат затруднения да покрият своите задължения в срок, могат да подадат искане за разсрочване в най-удобния за тях клиентски център. След като разгледат всяко постъпило искане специалистите на компанията ще се свържат с клиента, за да му предложат индивидуална схема за разсрочване.

Още новини

Екипите на ЕНЕРГО-ПРО са в готовност за осигуряване на непрекъснато електроснабдяване в изборния ден

23.03.2017

64 аварийни екипа на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в пълна готовност да реагират своевременно при възникване на повреди по електрическите съоръжения по време на изборния ден - 26 март 2017 г. Компанията обслужва областите Варна, Шумен, Добрич, Велико Търново, Габрово, Русе, Търговище, Разград и Силистра. Денонощно работят и диспечерските центрове на дружеството, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и ръководят дейността на екипите при възникване на аварии.... виж още

Ефективното използване на електроуредите в домакинството оптимизира разходите за електроенергия

22.03.2017

Фурните и котлоните на готварски печки са едни от най-енергоемките уреди в домакинствата, наред с отоплителните тела и бойлерите. Макар в ежедневието да не се замисляме често за това, ако съобразяваме необходимата мощност и капацитет на уредите, които използваме и ако запазваме за по-дълго време топлината по време на готвене, разходът на ток намалява значително. Така не само се намаляват сметките за ток, но и се удължава животът на електроуредите. ... виж още

Диспечерският център на ЕНЕРГО-ПРО в Русе отново посрещна студенти от Русенския университет

16.03.2017

На 14 март, за поредна година, студенти от Русенски университет „Ангел Кънчев“ посетиха диспечерския център на ЕНЕРГО-ПРО в дунавския град. Посещението се осъществи в навечерието на Световния ден на потребителя – 15 март. Компанията даде възможност на бъдещите енергетици да се запознаят отблизо с реалната среда, в която работят обектите от електроенергийната система. ... виж още

Удостоверение за снабдяване със 100% зелена енергия връчи ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги на Сладоледена фабрика Дени

13.03.2017

Към клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги, които закупуват електроенергия от екологично производство, се присъедини и „Сладоледена фабрика“ ООД, по-известна под наименованието Дени. Нарастващият интерес към използването на ток, генериран от възобновяеми източници, е израз на отговорното отношение на компаниите към опазването на околната среда и природните дадености. Удостоверението за 100 % зелена енергия беше връчено на собственика на сладоледената фабрика Цветан Цветанов от Албена Лазарова, Търговски директор за регион Изток на енергийния доставчик. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО няма да извършва планови ремонти по време на предстоящите празнични и почивни дни

01.03.2017

ЕНЕРГО-ПРО информира своите клиенти, че преустановява плановите дейности по съоръженията от електроразпределителната мрежа по време на трите почивни дни във връзка с националния празник 3 март. Компанията няма да прекъсва електрозахранването за просрочени задължения непосредствено преди и по време на празничните дни от 2 до 5 март 2017 г. включително. ... виж още

400 клиента месечно се консултират за свободния пазар на ток по специализираната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО *6161

16.02.2017

Създадената преди година специализирана телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги *6161 е първата в България, която предоставя информация за свободния пазар на електроенергия. През последните 6 месеца броят на клиентите, които са потърсили консултация на номер *6161, е нараснал 4 пъти спрямо първото полугодие от стартирането на услугата. Вече всеки месец над 400 частни и общински предприятия и граждани получават отговори на въпросите, които ги интересуват във връзка със закупуването на електрическа енергия по свободно договорени цени. ... виж още

Над 40 % повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО са заявили електронни фактури през 2016 година

14.02.2017

Повече от 47 000 електронни фактури изпраща всеки месец ЕНЕРГО-ПРО на своите клиенти. Данните са към края на декември 2016 година. Година по-рано този брой е бил около 33 000.... виж още

Над 120 000 клиенти посетиха платформата за свободен пазар kupitok.bg през първата година

07.02.2017

В продължение на една година порталът kupitok.bg на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги не само предлага удобството на сключване на договор онлайн, но е една от най-функционалните информационни точки за новостите на свободния енергиен пазар у нас. Платформата, която беше официално представена през януари 2016 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги снабдява със 100% зелена електроенергия хотел Park Inn by Radisson в София

27.01.2017

Хотелът е поредният туристически обект, който работи изцяло с енергия от възобновяеми източници ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги продължава да привлича интереса на бизнеса в България към използването на електроенергия, произведена изцяло от възобновяеми енергийни източници. Park Inn Sofia е още един клиент на компанията, който ще използва енергия, придобита от възобновяеми източници, като по този начин ще предоставя на гостите си един подобрен и устойчив продукт.... виж още

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да разсрочат по-високите зимни сметки за ток

18.01.2017

Предвид повишеното потребление през месец декември 2016 г., ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите клиенти да разсрочат сметките си за електроенергия. Клиентите на компанията, които срещат затруднения да покрият задълженията си в срок, могат да подадат искане за разсрочване в най-удобния за тях клиентски център.... виж още