Новини

Над 60 % от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки за потребление през януари до 50 лева

17.02.2017

Средната сметка за електроенергия, консумирана през януари от домакинствата в Североизточна България, е 56,11 лева. Това показват данните на ЕНЕРГО-ПРО – компанията, която доставя електроенергия на повече от 1 млн. битови потребители в областите Варна, Шумен,  Добрич, Търговище, Велико Търново, Русе, Габрово, Разград и Силистра. През същия период на миналата година средната стойност на фактурите е била 48,54 лева. Ниските температури през първия месец на 2017 година са се отразили на средното потребление на електроенергия, което е било по-високо с около 15 % спрямо януари 2016 г. и с 24, 6 % спрямо предходния месец декември. На територията, обслужвана от ЕНЕРГО-ПРО, средномесечната температура през изминалия месец е била с 3,6 градуса по-ниска спрямо същия месец на 2016 година.

Детайлен преглед на данните на ЕНЕРГО-ПРО показва, че повече от 60 % от клиентите са потребили електроенергия на стойност до 50 лева. Други 18 % имат сметки между 50 и 100 лева, а 16 на сто са консумирали енергия между 100 и 200 лева. Около 5 % от всички битови клиенти на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки над 200 лева за консумираната през януари електрическа енергия.

Посочените стойности са изчислени на база средно потребление на битовите клиенти. Сметката на всеки отделен клиент зависи от неговото индивидуално потребление през отчетния период и в голяма степен от типа отопление, който използва.

Клиентите на компанията могат да се информират за индивидуалния срок за плащане на сметките си за ток от интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО на адрес: http://www.energo-pro.bg/bg/Grafik-za-plashtane-na-elektroenergia, на денонощен телефон 0700 1 61 61, в клиентски център на дружеството на територията на Североизточна България, на всяка онлайн каса на партньорите на ЕНЕРГО-ПРО – Български пощи и Информационно обслужване или в платежния документ за погасени задължения за консумирана електроенергия от предходен период.

Клиентите на компанията, които срещат затруднения да покрият своите задължения в срок, могат да подадат искане за разсрочване в най-удобния за тях клиентски център. След като разгледат всяко постъпило искане специалистите на компанията ще се свържат с клиента, за да му предложат индивидуална схема за разсрочване.

Още новини

Десетки клиенти вече посетиха изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО в областите Добрич и Силистра

25.04.2017

Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО, които тази седмица компанията организира в малки населени места на територията на Добричка и Силистренска област, посрещнаха десетки клиенти през първите два дни на инициативата. Мобилни екипи на дружеството вече посетиха няколко от малките населени места в двете области, в които клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имаха възможност да се възползват от услугите на дружеството без да пътуват до център за обслужване в областните градове.Най-търсените услуги в изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО са смяна на титуляра на партидата и подаване на заявления за свързване на обект към електроразпределителната мрежа.... виж още

Връзката с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО е възстановена

24.04.2017

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Технически проблем прекъсна по-рано днес работата на телефонния център, което наложи компанията да обяви временни телефони за връзка. Към настоящия момент линия 0700 1 61 61 е достъпна и операторите приемат обаждания на клиенти.... виж още

Временни телефони за сигнали за аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

24.04.2017

Технически проблем прекъсна връзката с националната телефонна линия  0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обявява временни телефони за сигнали за аварии: 0897006595 и 0897006605. ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в област Силистра и Добрич

20.04.2017

За поредна година ЕНЕРГО-ПРО обслужва клиенти в малки населени места в Североизточна България в рамките на проекта „В услуга на клиента“. През следващата седмица компанията организира мобилни офиси за обслужване на клиенти на територията на областите Силистра и Добрич. В тях жителите на съответните населени места ще имат възможност да се възползват от услугите на ЕНЕРГО-ПРО, без да се налага да пътуват до областния център. ... виж още

Аварийните екипи на ЕНЕРГО-ПРО дежурят по време на великденските празници

12.04.2017

По време на великденските празници ЕНЕРГО-ПРО организира дежурни екипи за обезпечаване на непрекъснато електрозахранване на територията на Североизточна България и за своевременно реагиране при възникване на повреди по електрическите съоръжения. 24 часа в денонощието ще работят и диспечерските центрове на компанията, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и координират действията на дежурните звена. Планирани ремонтни дейности по електроразпределителната мрежа по време на великденските празници няма да се извършват. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО дава възможност за самоотчет на своите клиенти при предстоящата промяна на цените

07.04.2017

Във връзка с обявената промяна на крайните цени на електроенергията от 07.04.2017 г.... виж още

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

03.04.2017

През декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти – онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.... виж още

6,7% по-ниско потребление на ток в Североизточна България беше отчетено по време на „Часът на Земята“

27.03.2017

С 6,7% по-малко електроенергия са консумирали клиентите на ЕНЕРГО-ПРО по време на „Часът на Земята“. Данните на компанията са на база сравнение на потреблението час по рано в Североизточна България. Инициативата се провежда ежегодно през месец март. ... виж още

Екипите на ЕНЕРГО-ПРО са в готовност за осигуряване на непрекъснато електроснабдяване в изборния ден

23.03.2017

64 аварийни екипа на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в пълна готовност да реагират своевременно при възникване на повреди по електрическите съоръжения по време на изборния ден - 26 март 2017 г. Компанията обслужва областите Варна, Шумен, Добрич, Велико Търново, Габрово, Русе, Търговище, Разград и Силистра. Денонощно работят и диспечерските центрове на дружеството, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и ръководят дейността на екипите при възникване на аварии.... виж още

Ефективното използване на електроуредите в домакинството оптимизира разходите за електроенергия

22.03.2017

Фурните и котлоните на готварски печки са едни от най-енергоемките уреди в домакинствата, наред с отоплителните тела и бойлерите. Макар в ежедневието да не се замисляме често за това, ако съобразяваме необходимата мощност и капацитет на уредите, които използваме и ако запазваме за по-дълго време топлината по време на готвене, разходът на ток намалява значително. Така не само се намаляват сметките за ток, но и се удължава животът на електроуредите. ... виж още