Новини

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

03.04.2017

online serviceПрез декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти – онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.bg, стотици нови клиенти са подали своите данни, за да бъдат информирани, в случай че са забавили плащането на месечната си сметка за електроенергия.

Онлайн регистрацията за получаване на уведомления дава на клиентите няколко значителни удобства:

  • надеждно и лесно уведомяване за забавено плащане;
  • намалява риска за прекъсване на електрозахранването поради пропуснато плащане на сметка;
  • избягва допълнителните разходи по възстановяване на електрозахранването, ако то е било прекъснато за неспазен срок за плащане.

Услугата на ЕНЕРГО-ПРО за получаване на известие по телефон е достъпна още от 2011 година, а по имейл – от началото на 2014. Преди създаването на новия модул на интернет страницата на компанията, заявяването ставаше с посещение на клиентския център на компанията. След стартирането на модула, онлайн регистрацията отнема минута. Достатъчно е клиентът да въведе своя клиентски номер, номер на една от фактурите за електроенергия, издадени през последната година, и да посочи телефон или имейл, на който желае да бъде известяван.

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват предимството да бъдат навременно уведомявани при забавено плащане на дължими суми. Броят на изпращаните известия е различен през зимните и летните  месеци на годината, като средномесечно компанията изпраща над 30 000 SMS-съобщения и над 2 500 имейла на клиенти, които поради някаква причина са пропуснали срока за плащане. След получаване на напомнящото уведомление чрез различните канали на компанията (SMS, имейл, пощенско писмо), над 95 % от клиентите успяват да погасят навреме задължението си и не се стига до прекъсване на електрозахранването. Важно е клиентите да знаят, че при промяна на данните – телефонен номер или имейл адрес, трябва да ги актуализират в системата, за да са сигурни, че ще бъдат своевременно информирани за просрочени задължения. Могат да направят това отново чрез модула на Интернет страницата на компанията, без да е необходимо да посещават център за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО.

Още новини

Десетки клиенти вече посетиха изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО в областите Добрич и Силистра

25.04.2017

Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО, които тази седмица компанията организира в малки населени места на територията на Добричка и Силистренска област, посрещнаха десетки клиенти през първите два дни на инициативата. Мобилни екипи на дружеството вече посетиха няколко от малките населени места в двете области, в които клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имаха възможност да се възползват от услугите на дружеството без да пътуват до център за обслужване в областните градове.Най-търсените услуги в изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО са смяна на титуляра на партидата и подаване на заявления за свързване на обект към електроразпределителната мрежа.... виж още

Връзката с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО е възстановена

24.04.2017

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Технически проблем прекъсна по-рано днес работата на телефонния център, което наложи компанията да обяви временни телефони за връзка. Към настоящия момент линия 0700 1 61 61 е достъпна и операторите приемат обаждания на клиенти.... виж още

Временни телефони за сигнали за аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

24.04.2017

Технически проблем прекъсна връзката с националната телефонна линия  0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обявява временни телефони за сигнали за аварии: 0897006595 и 0897006605. ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в област Силистра и Добрич

20.04.2017

За поредна година ЕНЕРГО-ПРО обслужва клиенти в малки населени места в Североизточна България в рамките на проекта „В услуга на клиента“. През следващата седмица компанията организира мобилни офиси за обслужване на клиенти на територията на областите Силистра и Добрич. В тях жителите на съответните населени места ще имат възможност да се възползват от услугите на ЕНЕРГО-ПРО, без да се налага да пътуват до областния център. ... виж още

Аварийните екипи на ЕНЕРГО-ПРО дежурят по време на великденските празници

12.04.2017

По време на великденските празници ЕНЕРГО-ПРО организира дежурни екипи за обезпечаване на непрекъснато електрозахранване на територията на Североизточна България и за своевременно реагиране при възникване на повреди по електрическите съоръжения. 24 часа в денонощието ще работят и диспечерските центрове на компанията, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и координират действията на дежурните звена. Планирани ремонтни дейности по електроразпределителната мрежа по време на великденските празници няма да се извършват. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО дава възможност за самоотчет на своите клиенти при предстоящата промяна на цените

07.04.2017

Във връзка с обявената промяна на крайните цени на електроенергията от 07.04.2017 г.... виж още

6,7% по-ниско потребление на ток в Североизточна България беше отчетено по време на „Часът на Земята“

27.03.2017

С 6,7% по-малко електроенергия са консумирали клиентите на ЕНЕРГО-ПРО по време на „Часът на Земята“. Данните на компанията са на база сравнение на потреблението час по рано в Североизточна България. Инициативата се провежда ежегодно през месец март. ... виж още

Екипите на ЕНЕРГО-ПРО са в готовност за осигуряване на непрекъснато електроснабдяване в изборния ден

23.03.2017

64 аварийни екипа на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в пълна готовност да реагират своевременно при възникване на повреди по електрическите съоръжения по време на изборния ден - 26 март 2017 г. Компанията обслужва областите Варна, Шумен, Добрич, Велико Търново, Габрово, Русе, Търговище, Разград и Силистра. Денонощно работят и диспечерските центрове на дружеството, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и ръководят дейността на екипите при възникване на аварии.... виж още

Ефективното използване на електроуредите в домакинството оптимизира разходите за електроенергия

22.03.2017

Фурните и котлоните на готварски печки са едни от най-енергоемките уреди в домакинствата, наред с отоплителните тела и бойлерите. Макар в ежедневието да не се замисляме често за това, ако съобразяваме необходимата мощност и капацитет на уредите, които използваме и ако запазваме за по-дълго време топлината по време на готвене, разходът на ток намалява значително. Така не само се намаляват сметките за ток, но и се удължава животът на електроуредите. ... виж още

Диспечерският център на ЕНЕРГО-ПРО в Русе отново посрещна студенти от Русенския университет

16.03.2017

На 14 март, за поредна година, студенти от Русенски университет „Ангел Кънчев“ посетиха диспечерския център на ЕНЕРГО-ПРО в дунавския град. Посещението се осъществи в навечерието на Световния ден на потребителя – 15 март. Компанията даде възможност на бъдещите енергетици да се запознаят отблизо с реалната среда, в която работят обектите от електроенергийната система. ... виж още