Новини

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

03.04.2017

online serviceПрез декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти – онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.bg, стотици нови клиенти са подали своите данни, за да бъдат информирани, в случай че са забавили плащането на месечната си сметка за електроенергия.

Онлайн регистрацията за получаване на уведомления дава на клиентите няколко значителни удобства:

  • надеждно и лесно уведомяване за забавено плащане;
  • намалява риска за прекъсване на електрозахранването поради пропуснато плащане на сметка;
  • избягва допълнителните разходи по възстановяване на електрозахранването, ако то е било прекъснато за неспазен срок за плащане.

Услугата на ЕНЕРГО-ПРО за получаване на известие по телефон е достъпна още от 2011 година, а по имейл – от началото на 2014. Преди създаването на новия модул на интернет страницата на компанията, заявяването ставаше с посещение на клиентския център на компанията. След стартирането на модула, онлайн регистрацията отнема минута. Достатъчно е клиентът да въведе своя клиентски номер, номер на една от фактурите за електроенергия, издадени през последната година, и да посочи телефон или имейл, на който желае да бъде известяван.

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват предимството да бъдат навременно уведомявани при забавено плащане на дължими суми. Броят на изпращаните известия е различен през зимните и летните  месеци на годината, като средномесечно компанията изпраща над 30 000 SMS-съобщения и над 2 500 имейла на клиенти, които поради някаква причина са пропуснали срока за плащане. След получаване на напомнящото уведомление чрез различните канали на компанията (SMS, имейл, пощенско писмо), над 95 % от клиентите успяват да погасят навреме задължението си и не се стига до прекъсване на електрозахранването. Важно е клиентите да знаят, че при промяна на данните – телефонен номер или имейл адрес, трябва да ги актуализират в системата, за да са сигурни, че ще бъдат своевременно информирани за просрочени задължения. Могат да направят това отново чрез модула на Интернет страницата на компанията, без да е необходимо да посещават център за обслужване на ЕНЕРГО-ПРО.

Още новини

Нова въздушна мрежа осигурява по-стабилно електрозахранване в Рогачево

22.06.2017

Специалисти на ЕНЕРГО-ПРО подмениха близо 2600 метра въздушни проводници в село Рогачево, област Добрич. Компанията извърши анализ на на електроразпределителната мрежа в района за определяне на участъците, които имат нужда от обновяване, и мерките за оптимизация на системата, обслужваща жителите на района. Извършена беше също смяна на изолатори и цялостна профилактика на съоръженията ниско напрежение в селото. ... виж още

Българската браншова камара на енергетиците отличи Момчил Андреев за Енергетик на годината за 2017 в сектор „Електроразпределение“

19.06.2017

По случай Деня на енергетика, 18 юни, Управителният съвет на Българска браншова камара на енергетиците връчи ежегодните награди Енергетик на годината. Тази година отличието в секция Електроразпределение беше присъдено на Момчил Андреев – Главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на „ЕНЕРГО-ПРО Варна“ ЕАД, която търгува с електроенергия и снабдява с електричество територията на Североизточна България. Призът изразява признанието на професионалната общност към изявени експерти в сектора за постигнати високи резултати. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО консултира клиентите си в нови 11 изнесени офиса

15.06.2017

Инициативата на ЕНЕРГО-ПРО за организиране на изнесени офиси в малки населени места в Североизточна България продължава през следващата седмица. От 19 до 23 юни, служители на компанията ще приемат жители на 11 села в областите Велико Търново и Габрово. В изнесените офиси клиентите могат да стартират процедура по смяна титуляра на партидата, да се консултират за процеса по присъединяване на нов обект към електроразпределителната мрежа или да ползват друга услуга, която изисква лично посещение на център за обслужване на клиенти на ЕНЕГРО-ПРО.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО отново стартира платен летен стаж за ученици и студенти

07.06.2017

ЕНЕРГО-ПРО за втора поредна година обяви платена лятна програма, предназначена за ученици в 12-ти клас и студенти в 3-ти и 4-ти курс, обучаващи се в сферата на енергетиката. Целта на програмата е да предостави възможност за успешен старт на професионалното развитие и реализация на младите хора. През 2016 г.... виж още

Позиция на ЕНЕГРО-ПРО Варна, изразена на обществено обсъждане по доклад на КЕВР за нови цени в енергетиката

06.06.2017

Предлаганото решение на Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за промяна на цените на електрическата енергия от 1 юли 2017 г. предвижда еднократно изземване на приход на ЕНЕРГО-ПРО във връзка с корекции за студената зима и инвестиционни разходи. Решението не дава възможност за разсрочване, с което да се намали финансовата тежест върху електроразпределителното дружество, макар такава да е предвидена в чл.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО реализира нов проект за 100 000 лева за обновяване на електропроводи

01.06.2017

2000 клиента получават по-сигурно електрозахранване в Разградско и Русенско ЕНЕРГО-ПРО Мрежи реализира проект за модернизация на електроразпределителната мрежа, обхващащ района на град Лозница в област Разград и населените места Божичен, Сливо поле, Ветово и Мартен в област Русе. Направената реконструкция е част от Инвестиционната програма на компанията за 2017 г.... виж още

317 нарушители са осъдени за кражби на ток за две години в Североизточна България

31.05.2017

8 са получили ефективни присъди, 83 – условни Общо 317 са осъдените нарушители за кражба на ток през 2015 и 2016 година в Североизточна България по данни на ЕНЕРГО-ПРО. Само 8 от нарушителите са получили ефективни присъди, а други 83 – условни.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО отчита ръст на безкасовите плащания от своите клиенти

30.05.2017

Все повече български фирми и домакинства избират по-удобните начини за разплащане През последната година ЕНЕРГО-ПРО отбелязва постоянно нарастване на броя на клиентите, които заплащат сметките си за консумирана електроенергия по безкасов път. Същата тенденция се наблюдава и при разплащанията, свързани с ползване на други услуги на компанията, например присъединяване към електроразпределителната мрежа, увеличаване на ползваната мощност и други.... виж още

Първите сметки, включващи новите цени на електроенергията в Североизточна България, са фактурирани

25.05.2017

Средната сметка на домакинствата за април е 39,97 лева ЕНЕРГО-ПРО приключи фактурирането на потреблението на своите клиенти за април. Във връзка с влезлите в сила с решение на Комисията за енергийно и водно регулиране нови цени на електроенергията от 07.... виж още