Новини

ЕНЕРГО-ПРО дава възможност за самоотчет на своите клиенти при предстоящата промяна на цените

07.04.2017

Във връзка с обявената промяна на крайните цени на електроенергията от 07.04.2017 г. всички клиенти на ЕНЕРГО-ПРО могат да извършат самоотчет на потребените от тях количества. За целта те могат да направят справка за показанията на електромера в техния обект на потребление към 7 април 2017 година. След тази дата с решение на Комисията за енергийно и водно регулиране ще бъдат в сила нови цени на електрическата енергия.

Всеки клиент на ЕНЕРГО-ПРО ще има възможност да предостави отчетените данни в денонощния телефонен център на 0700 1 61 61, на електронна поща service@energo-pro.bg или в най-удобния клиентски център на компанията. Информация за своето потребление клиентите могат да дават от 7 до 10 април включително. Електроразпределителното дружество ще продължи да извършва ежемесечния отчет на потребена електроенергия, като запазва правото си да направи проверка за точността на подадените от клиента показания. Графикът за регулярния отчет на електромерите клиентите могат да намерят на интернет страницата на ЕНЕРГО-ПРО на адрес: http://www.energo-pro-grid.bg/bg/Grafik-za-otchitane-na-elektroenergiya.

Изборът да направи сам отчета на консумирана електроенергия е индивидуален за всеки клиент. При клиентите, които не се възползват от предоставената възможност, компанията ще фактурира потреблението по регламентираната методика – пропорционално разпределение на отчетените количества на дните преди и след промяната на цената. Броят дни по стара и нова цена ще бъде различен в зависимост от отчетния период на всеки клиент.

Както и досега, промяната на цената ще се отрази еднократно във фактурите на клиентите на ЕНЕГРО-ПРО. Всички платежни документи за отчетния период, включващ промяната на цените, ще съдържат два подпериода – период по старите цени до 06.04.2017 г. включително и по новите – от 07.04.2017 г.

Още новини

Десетки клиенти вече посетиха изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО в областите Добрич и Силистра

25.04.2017

Изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО, които тази седмица компанията организира в малки населени места на територията на Добричка и Силистренска област, посрещнаха десетки клиенти през първите два дни на инициативата. Мобилни екипи на дружеството вече посетиха няколко от малките населени места в двете области, в които клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имаха възможност да се възползват от услугите на дружеството без да пътуват до център за обслужване в областните градове.Най-търсените услуги в изнесените офиси на ЕНЕРГО-ПРО са смяна на титуляра на партидата и подаване на заявления за свързване на обект към електроразпределителната мрежа.... виж още

Връзката с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО е възстановена

24.04.2017

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Технически проблем прекъсна по-рано днес работата на телефонния център, което наложи компанията да обяви временни телефони за връзка. Към настоящия момент линия 0700 1 61 61 е достъпна и операторите приемат обаждания на клиенти.... виж още

Временни телефони за сигнали за аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

24.04.2017

Технически проблем прекъсна връзката с националната телефонна линия  0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обявява временни телефони за сигнали за аварии: 0897006595 и 0897006605. ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО организира изнесени офиси в област Силистра и Добрич

20.04.2017

За поредна година ЕНЕРГО-ПРО обслужва клиенти в малки населени места в Североизточна България в рамките на проекта „В услуга на клиента“. През следващата седмица компанията организира мобилни офиси за обслужване на клиенти на територията на областите Силистра и Добрич. В тях жителите на съответните населени места ще имат възможност да се възползват от услугите на ЕНЕРГО-ПРО, без да се налага да пътуват до областния център. ... виж още

Аварийните екипи на ЕНЕРГО-ПРО дежурят по време на великденските празници

12.04.2017

По време на великденските празници ЕНЕРГО-ПРО организира дежурни екипи за обезпечаване на непрекъснато електрозахранване на територията на Североизточна България и за своевременно реагиране при възникване на повреди по електрическите съоръжения. 24 часа в денонощието ще работят и диспечерските центрове на компанията, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и координират действията на дежурните звена. Планирани ремонтни дейности по електроразпределителната мрежа по време на великденските празници няма да се извършват. ... виж още

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

03.04.2017

През декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти – онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.... виж още

6,7% по-ниско потребление на ток в Североизточна България беше отчетено по време на „Часът на Земята“

27.03.2017

С 6,7% по-малко електроенергия са консумирали клиентите на ЕНЕРГО-ПРО по време на „Часът на Земята“. Данните на компанията са на база сравнение на потреблението час по рано в Североизточна България. Инициативата се провежда ежегодно през месец март. ... виж още

Екипите на ЕНЕРГО-ПРО са в готовност за осигуряване на непрекъснато електроснабдяване в изборния ден

23.03.2017

64 аварийни екипа на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в пълна готовност да реагират своевременно при възникване на повреди по електрическите съоръжения по време на изборния ден - 26 март 2017 г. Компанията обслужва областите Варна, Шумен, Добрич, Велико Търново, Габрово, Русе, Търговище, Разград и Силистра. Денонощно работят и диспечерските центрове на дружеството, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и ръководят дейността на екипите при възникване на аварии.... виж още

Ефективното използване на електроуредите в домакинството оптимизира разходите за електроенергия

22.03.2017

Фурните и котлоните на готварски печки са едни от най-енергоемките уреди в домакинствата, наред с отоплителните тела и бойлерите. Макар в ежедневието да не се замисляме често за това, ако съобразяваме необходимата мощност и капацитет на уредите, които използваме и ако запазваме за по-дълго време топлината по време на готвене, разходът на ток намалява значително. Така не само се намаляват сметките за ток, но и се удължава животът на електроуредите. ... виж още

Диспечерският център на ЕНЕРГО-ПРО в Русе отново посрещна студенти от Русенския университет

16.03.2017

На 14 март, за поредна година, студенти от Русенски университет „Ангел Кънчев“ посетиха диспечерския център на ЕНЕРГО-ПРО в дунавския град. Посещението се осъществи в навечерието на Световния ден на потребителя – 15 март. Компанията даде възможност на бъдещите енергетици да се запознаят отблизо с реалната среда, в която работят обектите от електроенергийната система. ... виж още