Новини

.

ЕНЕРГО-ПРО препоръчва използването на онлайн услуги

12.03.2020

Във връзка с препоръките на Националния оперативен щаб за борба с разпространението на  COVID-19 и в условията на засилени мерки за предпазване от заразяване в страната и в световен мащаб, ЕНЕРГО-ПРО препоръчва на своите клиенти да ограничат посещенията си в Центровете за обслужване на клиенти, като използват следните възможности за дистанционно обслужване:

Ø  Плащане на месечните сметки автоматично чрез заявка на директен дебит в обслужваща банка или чрез електронното и банкиране;

Ø  Проверка на консумираната енергия за битови абонати за 36 месеца назад на адрес:  https://portal.energo-pro-sales.bg/ ;

Ø  Битовите клиенти могат да заявят промяна в телефон и имейл за контакт или да заявят електронна фактура на адрес: https://update.energo-pro.bg/;

Ø  Запитвания относно месечната сметка, фактури и плащания могат да се правят на имейл адрес service@energo-pro.bg или на телефон 0700 800 61;

Ø  Запитвания относно отчет, график за отчитане, изправност на средствата за търговско измерване (електромери) могат да се правят на имейл адрес info@erpsever.bg или телефон 0700 161 61;

Ø  Декларации за актуализация на предоставената мощност могат да се изпращат на пощенски адрес: гр. Варна, бул. Вл. Варненчик, 258, кула Г или по e-mail при наличието на квалифициран електронен подпис (КЕП);

Ø  Писмени запитвания към компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО могат да се изпращат на пощенски адрес: гр. Варна, бул. Вл. Варненчик, 258, кула Г или по e-mail при наличието на квалифициран електронен подпис (КЕП);

Ø  За процедури по смяна на координатор на балансираща група за обекти на свободен пазар със стандартизиран товаров профил препоръчваме използването на онлайн платформата ни: https://online.energo-pro.bg/;

Ø  За процедури по смяна на координатор на балансираща група за обекти на свободен пазар с почасово измерване могат да се изпращат документи, подписани с електронен подпис на имейл адрес info@erpsever.bg.

ЕНЕРГО-ПРО отчита обществената си отговорност и ще продължи да работи с ангажираност към здравето на своите клиенти и служители.

Още новини

Над 2000 клиента взеха участие в онлайн играта на ЕНЕРГО-ПРО „Попълни и спечели“

21.05.2020

На 20 май 2020 година в присъствието на нотариус бяха изтеглени печелившите участници в онлайн анкетата „Попълни и спечели“, организирана от ЕНЕРГО-ПРО по повод световния ден на потребителя. Играта се проведе в периода 5-15.03.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги изгради фотоволтаична централа за Мегахим в град Русе

15.05.2020

Нов проект за енергийна ефективност беше реализиран в град Русе. Това е фотоволтаичната централа на Мегахим АД с пикова мощност 111,89 kWp, която ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги построи за своя клиент. Проектната инсталация ще генерира електроенергия за собствените нужди на обектите на производителя, а в периодите на нулево потребление остатъчното количество ще бъде изкупувано от енергийния доставчик. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разсрочва сметките за ток на клиенти в затруднено положение и след отмяна на извънредното положение

14.05.2020

С отпадането на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО възстановява редовния график за плащане на консумираната електрическа енергия. Всички фактури, издадени след 13 май, ще бъдат с обичайния срок на плащане за битови клиенти. Информация за сроковете за плащане на дължимите суми се съдържа във всяка издадена от ЕНЕРГО-ПРО Продажби фактура. ... виж още

ЕРП Север възобновява плановите ремонти и инвестиционни дейности по електроразпределителната мрежа в Североизточна България

13.05.2020

От 13 май 2020 г. ЕРП Север възстановява планираните ремонтни работи по електроразпределителната мрежа на своята територия. Дейностите бяха преустановени за осигуряване на непрекъснато електрозахранване на клиентите по време на извънредното положение с цел улесняване работата и обучението от дома.... виж още

Над 30 000 декларации за предоставена мощност са подадени от бизнес клиентите на ЕРП Север

11.05.2020

От началото на кампанията на ЕРП Север за актуализиране на данните за предоставена мощност, която стартира през декември 2019 година, стопанските клиенти на компанията са подали своите декларации за запазване или промяна на заявена мощност за над 30 хиляди обекта. От 1 юли 2020 година електроразпределителното дружество ще заяви промяна в начина за ценообразуване на услугата по предоставяне на достъп до мрежата в съответствие с предоставената и реално необходима мощност. Предвижданата промяна беше включена и в заявлението, подадено в Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за цените на електроенергията след тази дата. ... виж още

Над 1600 клиента на ЕНЕРГО-ПРО са обслужени в третия за град Варна клиентски център на компанията за по-малко от два месеца

05.05.2020

Третият Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО в морската столица вече посрещна повече от 1600 посетителя. Офисът беше открит на 17 март на партерен етаж във Варна Тауърс. До момента малко над 1000 клиента са извършили плащания в клиентския център, а други 600 са се възползвали от някоя от услугите, предлагани от компанията. ... виж още

Електроразпределение Север осигурява 61 дежурни екипа по време на предстоящите празници

30.04.2020

Във връзка с предстоящите празници 1 и 6 май Електроразпределение Север осигурява 61 дежурни екипи, които да следят за изправността и безаварийната работа на електроразпределителните съоръжения в Североизточна България. Екипите на дружеството са в постоянна готовност за обезпечаване сигурността на електрозахранването на клиентите. В момента, в съответствие със Закона за мерките по време на извънредното положение, служителите на ЕРП Север извършват само неотложни мероприятия по мрежата и са подготвени, веднага след отмяна на извънредната ситуация в страната, да подновят планираните ремонтни дейности.... виж още

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Продажби вече могат да плащат задълженията си на интернет сайта на компанията

23.04.2020

ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя на своите клиенти възможност за онлайн разплащания на задълженията им за използвана електрическа енергия. На интернет адрес vp.energo-pro.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО регистрира ръст от 17% на безкасовите плащания

22.04.2020

Промяна на потребителските навици в условията на извънредно положение отчита ЕНЕРГО-ПРО. Много клиенти предпочитат да си останат вкъщи и да използват дигиталните канали за връзка с дружеството. Със 17% са се увеличили плащанията онлайн или по банков път за последните пет седмици в сравнение със същия период на миналата година.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО осигурява възможност за разсрочване на сметките за консумирана електроенергия

15.04.2020

По време на предстоящите празнични почивни дни от 17 до 20 април на ЕНЕРГО-ПРО няма да преустановява електрозахранването на територията на Североизточна България. Клиентските центрове на компанията няма да работят, но клиентите могат да използват различните безкасови начини, които компанията предлага за плащане на сметки за консумирана електроенергия: -        По банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане ... виж още