Новини

.

Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО в Свищов отвори врати на 1-ви март

01.03.2013

В клиентския център клиентите могат да се възползват от всички услуги, предлагани от компанията На 1-ви март ЕНЕРГО-ПРО откри център за обслужване на клиенти в град Свищов. На събитието присъстваха представители на местната власт, гости и служители на компанията.... виж още

Центърът за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО във Варна възстанови напълно работата си

25.02.2013

Официалният вход на сградата все още остава затворен Центърът за обслужване на клиенти на компанията във Варна, който се намира на ул. Девня 2, от днес възстанови пълния си капацитет на работа.... виж още

Намаление от близо 28% на сметката за месец февруари спрямо сметката за месец януари за втората група клиенти със срок на плащане 15-то число отчитат от ЕНЕРГО-ПРО

22.02.2013

За последната група клиенти със срок за плащане 25-то число на месеца се очаква най-голямо намаление в сравнение с останалите две групи Според данни на ЕНЕРГО-ПРО, средното намаление на сметките за електроенергия за февруари на клиентите със срок за плащане до 15-то число на месеца, е приблизително 28%. В тази група попадат 37% от всички клиенти на компанията.... виж още

Центърът за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО във Варна няма да работи до възстановяване на щетите от протестните действия

18.02.2013

По време на вчерашните протести във Варна центърът за обслужване на клиенти на компанията за втори път стана обект на нападения от някои от протестиращите. Част от прозорците на сградата бяха счупени, а друга част бяха пукнати вследствие на агресивните прояви. След обстоен оглед на последствията се установи, че при тези обстоятелства съществува сериозна опасност от наранявания за преминаващите хора и служителите, работещи в сградата.... виж още

От ЕНЕРГО-ПРО отчитат средно намаление от над 16% на сметката за месец февруари спрямо сметката за месец януари за първата група клиенти

17.02.2013

Очаква се при останалите групи клиенти намалението да е още по- голямо, поради по-голямата разлика в броя дни, които включва сметката Сметките за февруари на първата група клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, чиито краен срок за плащане е 10-то число, вече са факт и клиентите могат да се информират за тях и за индивидуалния си отчетен период на телефон 0700 161 61, в центровете за обслужване на клиенти или на интернет страницата на компанията www.energo-pro.... виж още

Проверката на ДКЕВР в два разпределителни центъра на ЕНЕРГО-ПРО приключи

15.02.2013

Няма установени грешки при отчета на електромерите Проверката на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) в разпределителните центрове на ЕНЕРГО-ПРО в Шумен и Горна Оряховица се проведе на 12 и 13 февруари 2013 година. Експертите на ДКЕВР провериха качеството на обслужване и информацията, която се предоставя в центровете за обслужване на клиенти, показанията на електромерите, а точността на уредите беше установена с еталон. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО започва по своя инициатива проверка на сметки за януари, отклоняващи се от обичайното потребление на клиента

14.02.2013

ЕНЕРГО-ПРО приема всички молби за разсрочване на сметката за януари. Компанията няма да изключва електрозахранването на клиенти за неплатена сметка за януари, ако те са подали искане за проверка на сметката си, на което още не са получили отговор ЕНЕРГО-ПРО стартира проект ЕНЕРГО прозрачност, в рамките на който компанията ще предложи на свои клиенти да извърши проверка на сметката за електроенергия за януари, ако тя се отклонява от обичайното потребление на клиента. ... виж още

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО относно провелите се протести за високи сметки за електроенергия

10.02.2013

Напълно разбираме недоволството на хората от високите сметки за електроенергия и нееднократно сме декларирали нашата готовност напълно безплатно да направим проверка на сметката на всеки клиент, който е пожелал това. От началото на годината сме консултирали над 2 130 клиенти относно сметките за януари. Ние анализираме всяка сметка и се стремим да обясним на клиентите ни как е формирана.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО призова клиентите си да се обърнат към компанията, ако имат притеснения относно сметките за януари

10.02.2013

  Жалбите през януари 2013 – с 6.5% по-малко в сравнение с жалбите през миналата година ... виж още

Повишените сметки за януари - заради по-дълъг период и по-студен декември

07.02.2013

Проверете колко дни включва сметката Ви за януари, съветват от ЕНЕРГО-ПРО Както и в предходни години, сметката за електроенергия през януари е по- висока от тази за предходния месец. Това се дължи основно на факта, че заради 9 празнични почивни дни в края на декември и началото на януари, отчитането на потребената енергия през месец декември приключва с няколко дни по- рано от обичайното. ... виж още