Новини

.

ЕНЕРГО-ПРО изпраща електронно известие на 60% от клиентите с просрочени задължения

04.02.2019

През 2018 г. компанията е напомнила на общо 528 000 клиенти за забавено плащане на сметки за ток чрез SMS или имейл съобщение.

С 9 % се е увеличил през изминалата 2018 г. делът на клиентите, уведомени от ЕНЕРГО-ПРО за просрочени задължения с SMS или имейл съобщение. Клиентите предпочитат този начин на уведомяване като по-ефективен за комуникация,  вместо изпращането на писмо на адрес за кореспонденция. Така те бързо и удобно биват информирани за закъсняло плащане и могат своевременно да реагират, в случай че са се забавили или са пропуснали да платят сметките си в срок.

Услугата „Уведомяване за просрочени задължения“ чрез SMS или имейл е напълно безплатна и цели да предотврати прекъсване на електрозахранването и последващо заплащане на такса за повторно включване.

Всеки, който желае да получава известия чрез SMS или имейл, може да актуализира клиентските си данни за връзка с ЕНЕРГО-ПРО на интернет адрес https://update.energo-pro.bg/, достъпен и чрез банер на началната интернет страница на компанията.

Също от началната страница клиентите имат възможността да направят онлайн справка за консумираната от тях електроенергия за три години назад. Проверката е възможна посредством специално създадения за целта портал за битови клиенти на компанията https://portal.energo-pro-sales.bg/. Необходимо е да се въведе единствено индивидуалния клиентски номер, както и номер на фактура от последните 12 месеца. Графика с данни дава справка по месеци за плащани суми или консумирана електроенергия за избран едногодишен период в рамките на последните три години.

За повече информация относно актуализацията на данни клиентите могат са се обръщат на денонощната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО 0700 800 61 или на имейл адрес service@energo-pro.bg.

Още новини

ЕНЕРГО-ПРО обезпечава сигурността на електрозахранването и обслужването на клиентите

31.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО продължава работа в условията на извънредно положение и прави всичко възможно да запази финансовата и техническа сигурност на електроенергийната система в страната. Компанията е в редовен диалог с институциите и информира своевременно за промените в оперативната си дейност и за финансовите рискове, възникнали с удължаване на сроковете за плащане на сметките за електроенергия за битовите потребители. ЕНЕРГО-ПРО призовава всички свои клиенти да не отлагат във времето заплащането на сметките си за ток, за да избегнат натрупването на големи задължения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО продължава да работи ефективно в условията на извънредно положение

23.03.2020

Веднага след обявеното от Народното събрание на Република България извънредно положение, в компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна беше извършена оптимизация на всички работни процеси. Приоритет остава опазване на здравето на служителите и клиентите на компанията. Едновременно с мерките за ограничаване на разпространението на вируса, компанията се стреми отговорно да изпълнява мисията си на дружество с обществена значимост и да гарантира сигурно и непрекъснато снабдяване с електрическа енергия на клиентите си, както и да изпълнява условията по издадените лицензии.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО откри във Варна трети Център за обслужване на клиенти

17.03.2020

Тази седмица нов, трети за град Варна, Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО отвори врати на партера на кула Г във Варна Тауърс, бул. Владислав Варненчик 258. През май 2019 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители

16.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г . Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти. Съгласно нормативните изисквания в момента периодът за плащане на сметки за електроенергия след отчета на средствата за търговско измерване  е 10 дни.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО преустановява плановите прекъсвания по мрежата на Електроразпределение Север

15.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение на територията на Република България и поради нарастващото разпространение на коронавируса Covid-19, Електроразпределение Север спира плановите прекъсвания за ремонтни дейности и профилактика по електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Това ще осигури непрекъснатост на електрозахранването за всички клиенти и най-вече за хората, които ще работят от дома си през следващите седмици. Дежурните екипи на дружеството ще продължат да извършват неотложни ремонтни дейности с цел отстраняване на възникнали повреди по електроразпределителните съоръжения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да продължи работа в условията на извънредно положение

13.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание днес, 13.03.2020 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО препоръчва използването на онлайн услуги

12.03.2020

Във връзка с препоръките на Националния оперативен щаб за борба с разпространението на  COVID-19 и в условията на засилени мерки за предпазване от заразяване в страната и в световен мащаб, ЕНЕРГО-ПРО препоръчва на своите клиенти да ограничат посещенията си в Центровете за обслужване на клиенти, като използват следните възможности за дистанционно обслужване: chr(216)  Плащане на месечните сметки автоматично чрез заявка на директен дебит в обслужваща банка или чрез електронното и банкиране; chr(216)  Проверка на консумираната енергия за битови абонати за 36 месеца назад на адрес:  https://portal.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО провежда онлайн анкета с възможност за спечелване на ваучери за 100 лева

05.03.2020

По случай световния ден на потребителя, 15 март, ЕНЕРГО-ПРО организира кратка онлайн анкета на сайта www.energo-pro.bg, която проучва степента на удовлетвореност на клиентите.... виж още

Дружествата от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна обявиха намеренията си за предстоящия ценови период

28.02.2020

Електроразпределение Север АД и ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД обявиха намеренията си да поискат от КЕВР да утвърди нормативно определени корекции на цените за мрежови услуги и снабдяване за ценовия период от 1 юли 2020 г. до 30 юни 2021 г. В съответствие с нормативната уредба, ЕРП Север АД ще заяви корекции на признатите разходи за дейността си.... виж още

Ураганен вятър остави без електрозахранване населени места в Североизточна България

24.02.2020

Вследствие на силния ураганен вятър през последните часове възникнаха десетки повреди по електроразпределителната мрежа на Електроразпределение Север, като най-засегнати са областите Велико Търново и Шумен. Екипите на електроразпределителното дружество работят интензивно по отстраняване на авариите и възстановяване на захранването на клиентите.... виж още