Новини

.

Нараства дългът за ток на бившето общежитие на ул. „Гоце Делчев“ №35 в Русе

14.03.2019

Възможностите за решаване на проблема в интерес на двете страни са изчерпани

След поредица от разговори с представителите на етажната собственост на бившето общежитие на ул. „Гоце Делчев“ №35 в Русе за покриване на натрупания дълг за електроенергия, ЕНЕРГО-ПРО изчерпи законовите възможности за намиране на решение, което да гарантира интересите на двете страни. Дружеството изпрати уведомително писмо до титуляря на партидата „Рали 2003“ ЕООД, с което го уведомява, че предстои прекъсване на електрозахранването на сградата, поради натрупани просрочени задължения в размер на над 48 000 лева.

Напомняме, че краен собственик на фирма „Рали 2003“ ЕООД е Явор Блъсков и плащанията на сметките на блока на ул. „Гоце Делчев“ №35 постъпват по партидата на фирмата. Задълженията са натрупани от март 2018 г. До 30.06.2018 г. „Рали 2003“ ЕООД е купувала ток на свободен пазар от „ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги“ ЕООД, а от юли 2018 г. – на регулиран пазар от „ЕНЕРГО-ПРО Продажби“ АД.

Предвид факта, че компанията няма никаква връзка с титуляря на партидата, е предложена възможност за уреждане на задължението, като всички собственици и ползватели на обекти в сградата заплащат ежемесечно текущото потребление и част от натрупания дълг. Въпреки усилията на електроснабдителното дружество през последните два месеца да постигне споразумение с представители на етажната собственост, решение на проблема не се намери, а дългът продължава да расте.

Прекъсването на електрозахранването е крайна мярка, която не е желана и от двете страни, но тя вече е неизбежна, след като в продължение на една година ЕНЕРГО-ПРО субсидира „Рали 2003“ ЕООД и живеещите в сградата, доставяйки електроенергия, която не се заплаща. ЕНЕРГО-ПРО прибягва до тази мярка поради изчерпване на всички други законови възможности за уреждане на финансовите взаимоотношения и реалния риск нарастващият дълг да стане несъбираем.

Още новини

ЕНЕРГО-ПРО обезпечава сигурността на електрозахранването и обслужването на клиентите

31.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО продължава работа в условията на извънредно положение и прави всичко възможно да запази финансовата и техническа сигурност на електроенергийната система в страната. Компанията е в редовен диалог с институциите и информира своевременно за промените в оперативната си дейност и за финансовите рискове, възникнали с удължаване на сроковете за плащане на сметките за електроенергия за битовите потребители. ЕНЕРГО-ПРО призовава всички свои клиенти да не отлагат във времето заплащането на сметките си за ток, за да избегнат натрупването на големи задължения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО продължава да работи ефективно в условията на извънредно положение

23.03.2020

Веднага след обявеното от Народното събрание на Република България извънредно положение, в компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна беше извършена оптимизация на всички работни процеси. Приоритет остава опазване на здравето на служителите и клиентите на компанията. Едновременно с мерките за ограничаване на разпространението на вируса, компанията се стреми отговорно да изпълнява мисията си на дружество с обществена значимост и да гарантира сигурно и непрекъснато снабдяване с електрическа енергия на клиентите си, както и да изпълнява условията по издадените лицензии.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО откри във Варна трети Център за обслужване на клиенти

17.03.2020

Тази седмица нов, трети за град Варна, Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО отвори врати на партера на кула Г във Варна Тауърс, бул. Владислав Варненчик 258. През май 2019 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители

16.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г . Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти. Съгласно нормативните изисквания в момента периодът за плащане на сметки за електроенергия след отчета на средствата за търговско измерване  е 10 дни.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО преустановява плановите прекъсвания по мрежата на Електроразпределение Север

15.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение на територията на Република България и поради нарастващото разпространение на коронавируса Covid-19, Електроразпределение Север спира плановите прекъсвания за ремонтни дейности и профилактика по електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Това ще осигури непрекъснатост на електрозахранването за всички клиенти и най-вече за хората, които ще работят от дома си през следващите седмици. Дежурните екипи на дружеството ще продължат да извършват неотложни ремонтни дейности с цел отстраняване на възникнали повреди по електроразпределителните съоръжения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да продължи работа в условията на извънредно положение

13.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание днес, 13.03.2020 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО препоръчва използването на онлайн услуги

12.03.2020

Във връзка с препоръките на Националния оперативен щаб за борба с разпространението на  COVID-19 и в условията на засилени мерки за предпазване от заразяване в страната и в световен мащаб, ЕНЕРГО-ПРО препоръчва на своите клиенти да ограничат посещенията си в Центровете за обслужване на клиенти, като използват следните възможности за дистанционно обслужване: chr(216)  Плащане на месечните сметки автоматично чрез заявка на директен дебит в обслужваща банка или чрез електронното и банкиране; chr(216)  Проверка на консумираната енергия за битови абонати за 36 месеца назад на адрес:  https://portal.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО провежда онлайн анкета с възможност за спечелване на ваучери за 100 лева

05.03.2020

По случай световния ден на потребителя, 15 март, ЕНЕРГО-ПРО организира кратка онлайн анкета на сайта www.energo-pro.bg, която проучва степента на удовлетвореност на клиентите.... виж още

Дружествата от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна обявиха намеренията си за предстоящия ценови период

28.02.2020

Електроразпределение Север АД и ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД обявиха намеренията си да поискат от КЕВР да утвърди нормативно определени корекции на цените за мрежови услуги и снабдяване за ценовия период от 1 юли 2020 г. до 30 юни 2021 г. В съответствие с нормативната уредба, ЕРП Север АД ще заяви корекции на признатите разходи за дейността си.... виж още

Ураганен вятър остави без електрозахранване населени места в Североизточна България

24.02.2020

Вследствие на силния ураганен вятър през последните часове възникнаха десетки повреди по електроразпределителната мрежа на Електроразпределение Север, като най-засегнати са областите Велико Търново и Шумен. Екипите на електроразпределителното дружество работят интензивно по отстраняване на авариите и възстановяване на захранването на клиентите.... виж още