Новини

.

Близо 12 000 бизнес клиенти на ЕРП Север актуализираха своите данни за предоставена мощност

10.02.2020

В началото на декември 2019 година електроразпределителната компания, обслужваща Североизточна България, стартира кампания към небитовите си клиенти за актуализиране на данните за предоставена мощност на обекти, присъединени към електроразпределителната мрежа. Два месеца след началото на изпращането на уведомителни писма за необходимата актуализация, близо 12 000 бизнес клиенти на ЕРП Север са подали своите декларации за намаляване, запазване или увеличаване на предоставената в техните обекти мощност.

Считано от 1 юли 2020 г. ЕРП Север ще промени начина за изчисляване на мрежовата компонента за достъп, като се очаква новият метод за ценообразуване да бъде утвърден от КЕВР и да влезе в сила от началото на новия ценови период. Основната промяна в начина на ценообразуване се състои в това, че за небитови клиенти цената за достъп ще зависи от предоставената мощност, а не както сега от количествата консумирана електрическа енергия в съответното място на потребление.

Чрез промяната в ценообразуването на мрежовата компонента за достъп, базирана на предоставена и запазена за даден клиент мощност, ще се постигне справедливо разпределение на разходите за достъп между бизнес клиентите. От друга страна всеки от тях ще има свободата да избира какъв капацитет от мрежата да ангажира съобразно индивидуалните си нужди. В същото време с актуализиране на данните за предоставена и реално необходима мощност ще се оптимизират разходите за поддържане на капацитета на мрежата, което от своя страна ще повиши качеството на доставяната електрическа енергия.

През февруари ЕРП Север ще проведе втори етап на кампанията по актуализация на данните за предоставена мощност до своите клиенти. Всеки клиент на електроразпределителната компания, който не е успял да декларира предоставената си мощност, ще получи писмо, указващо начините за подаване на необходимата информация. Допълнителна информация относно процедурата по увеличаване, намаляване или запазване на предоставената мощност клиентите могат да получат на телефон 0700 1 61 61, както и на адрес: https://www.erpsever.bg/bg/promqna-moshtnost, където са публикувани всички необходими документи.

Още новини

Над 2000 клиента взеха участие в онлайн играта на ЕНЕРГО-ПРО „Попълни и спечели“

21.05.2020

На 20 май 2020 година в присъствието на нотариус бяха изтеглени печелившите участници в онлайн анкетата „Попълни и спечели“, организирана от ЕНЕРГО-ПРО по повод световния ден на потребителя. Играта се проведе в периода 5-15.03.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги изгради фотоволтаична централа за Мегахим в град Русе

15.05.2020

Нов проект за енергийна ефективност беше реализиран в град Русе. Това е фотоволтаичната централа на Мегахим АД с пикова мощност 111,89 kWp, която ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги построи за своя клиент. Проектната инсталация ще генерира електроенергия за собствените нужди на обектите на производителя, а в периодите на нулево потребление остатъчното количество ще бъде изкупувано от енергийния доставчик. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разсрочва сметките за ток на клиенти в затруднено положение и след отмяна на извънредното положение

14.05.2020

С отпадането на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО възстановява редовния график за плащане на консумираната електрическа енергия. Всички фактури, издадени след 13 май, ще бъдат с обичайния срок на плащане за битови клиенти. Информация за сроковете за плащане на дължимите суми се съдържа във всяка издадена от ЕНЕРГО-ПРО Продажби фактура. ... виж още

ЕРП Север възобновява плановите ремонти и инвестиционни дейности по електроразпределителната мрежа в Североизточна България

13.05.2020

От 13 май 2020 г. ЕРП Север възстановява планираните ремонтни работи по електроразпределителната мрежа на своята територия. Дейностите бяха преустановени за осигуряване на непрекъснато електрозахранване на клиентите по време на извънредното положение с цел улесняване работата и обучението от дома.... виж още

Над 30 000 декларации за предоставена мощност са подадени от бизнес клиентите на ЕРП Север

11.05.2020

От началото на кампанията на ЕРП Север за актуализиране на данните за предоставена мощност, която стартира през декември 2019 година, стопанските клиенти на компанията са подали своите декларации за запазване или промяна на заявена мощност за над 30 хиляди обекта. От 1 юли 2020 година електроразпределителното дружество ще заяви промяна в начина за ценообразуване на услугата по предоставяне на достъп до мрежата в съответствие с предоставената и реално необходима мощност. Предвижданата промяна беше включена и в заявлението, подадено в Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за цените на електроенергията след тази дата. ... виж още

Над 1600 клиента на ЕНЕРГО-ПРО са обслужени в третия за град Варна клиентски център на компанията за по-малко от два месеца

05.05.2020

Третият Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО в морската столица вече посрещна повече от 1600 посетителя. Офисът беше открит на 17 март на партерен етаж във Варна Тауърс. До момента малко над 1000 клиента са извършили плащания в клиентския център, а други 600 са се възползвали от някоя от услугите, предлагани от компанията. ... виж още

Електроразпределение Север осигурява 61 дежурни екипа по време на предстоящите празници

30.04.2020

Във връзка с предстоящите празници 1 и 6 май Електроразпределение Север осигурява 61 дежурни екипи, които да следят за изправността и безаварийната работа на електроразпределителните съоръжения в Североизточна България. Екипите на дружеството са в постоянна готовност за обезпечаване сигурността на електрозахранването на клиентите. В момента, в съответствие със Закона за мерките по време на извънредното положение, служителите на ЕРП Север извършват само неотложни мероприятия по мрежата и са подготвени, веднага след отмяна на извънредната ситуация в страната, да подновят планираните ремонтни дейности.... виж още

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Продажби вече могат да плащат задълженията си на интернет сайта на компанията

23.04.2020

ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя на своите клиенти възможност за онлайн разплащания на задълженията им за използвана електрическа енергия. На интернет адрес vp.energo-pro.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО регистрира ръст от 17% на безкасовите плащания

22.04.2020

Промяна на потребителските навици в условията на извънредно положение отчита ЕНЕРГО-ПРО. Много клиенти предпочитат да си останат вкъщи и да използват дигиталните канали за връзка с дружеството. Със 17% са се увеличили плащанията онлайн или по банков път за последните пет седмици в сравнение със същия период на миналата година.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО осигурява възможност за разсрочване на сметките за консумирана електроенергия

15.04.2020

По време на предстоящите празнични почивни дни от 17 до 20 април на ЕНЕРГО-ПРО няма да преустановява електрозахранването на територията на Североизточна България. Клиентските центрове на компанията няма да работят, но клиентите могат да използват различните безкасови начини, които компанията предлага за плащане на сметки за консумирана електроенергия: -        По банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане ... виж още