Новини

.

Близо 12 000 бизнес клиенти на ЕРП Север актуализираха своите данни за предоставена мощност

10.02.2020

В началото на декември 2019 година електроразпределителната компания, обслужваща Североизточна България, стартира кампания към небитовите си клиенти за актуализиране на данните за предоставена мощност на обекти, присъединени към електроразпределителната мрежа. Два месеца след началото на изпращането на уведомителни писма за необходимата актуализация, близо 12 000 бизнес клиенти на ЕРП Север са подали своите декларации за намаляване, запазване или увеличаване на предоставената в техните обекти мощност.

Считано от 1 юли 2020 г. ЕРП Север ще промени начина за изчисляване на мрежовата компонента за достъп, като се очаква новият метод за ценообразуване да бъде утвърден от КЕВР и да влезе в сила от началото на новия ценови период. Основната промяна в начина на ценообразуване се състои в това, че за небитови клиенти цената за достъп ще зависи от предоставената мощност, а не както сега от количествата консумирана електрическа енергия в съответното място на потребление.

Чрез промяната в ценообразуването на мрежовата компонента за достъп, базирана на предоставена и запазена за даден клиент мощност, ще се постигне справедливо разпределение на разходите за достъп между бизнес клиентите. От друга страна всеки от тях ще има свободата да избира какъв капацитет от мрежата да ангажира съобразно индивидуалните си нужди. В същото време с актуализиране на данните за предоставена и реално необходима мощност ще се оптимизират разходите за поддържане на капацитета на мрежата, което от своя страна ще повиши качеството на доставяната електрическа енергия.

През февруари ЕРП Север ще проведе втори етап на кампанията по актуализация на данните за предоставена мощност до своите клиенти. Всеки клиент на електроразпределителната компания, който не е успял да декларира предоставената си мощност, ще получи писмо, указващо начините за подаване на необходимата информация. Допълнителна информация относно процедурата по увеличаване, намаляване или запазване на предоставената мощност клиентите могат да получат на телефон 0700 1 61 61, както и на адрес: https://www.erpsever.bg/bg/promqna-moshtnost, където са публикувани всички необходими документи.

Още новини

ЕНЕРГО-ПРО обезпечава сигурността на електрозахранването и обслужването на клиентите

31.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО продължава работа в условията на извънредно положение и прави всичко възможно да запази финансовата и техническа сигурност на електроенергийната система в страната. Компанията е в редовен диалог с институциите и информира своевременно за промените в оперативната си дейност и за финансовите рискове, възникнали с удължаване на сроковете за плащане на сметките за електроенергия за битовите потребители. ЕНЕРГО-ПРО призовава всички свои клиенти да не отлагат във времето заплащането на сметките си за ток, за да избегнат натрупването на големи задължения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО продължава да работи ефективно в условията на извънредно положение

23.03.2020

Веднага след обявеното от Народното събрание на Република България извънредно положение, в компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна беше извършена оптимизация на всички работни процеси. Приоритет остава опазване на здравето на служителите и клиентите на компанията. Едновременно с мерките за ограничаване на разпространението на вируса, компанията се стреми отговорно да изпълнява мисията си на дружество с обществена значимост и да гарантира сигурно и непрекъснато снабдяване с електрическа енергия на клиентите си, както и да изпълнява условията по издадените лицензии.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО откри във Варна трети Център за обслужване на клиенти

17.03.2020

Тази седмица нов, трети за град Варна, Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО отвори врати на партера на кула Г във Варна Тауърс, бул. Владислав Варненчик 258. През май 2019 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители

16.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г . Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти. Съгласно нормативните изисквания в момента периодът за плащане на сметки за електроенергия след отчета на средствата за търговско измерване  е 10 дни.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО преустановява плановите прекъсвания по мрежата на Електроразпределение Север

15.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение на територията на Република България и поради нарастващото разпространение на коронавируса Covid-19, Електроразпределение Север спира плановите прекъсвания за ремонтни дейности и профилактика по електроразпределителната мрежа в Североизточна България. Това ще осигури непрекъснатост на електрозахранването за всички клиенти и най-вече за хората, които ще работят от дома си през следващите седмици. Дежурните екипи на дружеството ще продължат да извършват неотложни ремонтни дейности с цел отстраняване на възникнали повреди по електроразпределителните съоръжения. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО е в готовност да продължи работа в условията на извънредно положение

13.03.2020

Във връзка с обявеното от Народното събрание днес, 13.03.2020 г.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО препоръчва използването на онлайн услуги

12.03.2020

Във връзка с препоръките на Националния оперативен щаб за борба с разпространението на  COVID-19 и в условията на засилени мерки за предпазване от заразяване в страната и в световен мащаб, ЕНЕРГО-ПРО препоръчва на своите клиенти да ограничат посещенията си в Центровете за обслужване на клиенти, като използват следните възможности за дистанционно обслужване: chr(216)  Плащане на месечните сметки автоматично чрез заявка на директен дебит в обслужваща банка или чрез електронното и банкиране; chr(216)  Проверка на консумираната енергия за битови абонати за 36 месеца назад на адрес:  https://portal.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО провежда онлайн анкета с възможност за спечелване на ваучери за 100 лева

05.03.2020

По случай световния ден на потребителя, 15 март, ЕНЕРГО-ПРО организира кратка онлайн анкета на сайта www.energo-pro.bg, която проучва степента на удовлетвореност на клиентите.... виж още

Дружествата от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна обявиха намеренията си за предстоящия ценови период

28.02.2020

Електроразпределение Север АД и ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД обявиха намеренията си да поискат от КЕВР да утвърди нормативно определени корекции на цените за мрежови услуги и снабдяване за ценовия период от 1 юли 2020 г. до 30 юни 2021 г. В съответствие с нормативната уредба, ЕРП Север АД ще заяви корекции на признатите разходи за дейността си.... виж още

Ураганен вятър остави без електрозахранване населени места в Североизточна България

24.02.2020

Вследствие на силния ураганен вятър през последните часове възникнаха десетки повреди по електроразпределителната мрежа на Електроразпределение Север, като най-засегнати са областите Велико Търново и Шумен. Екипите на електроразпределителното дружество работят интензивно по отстраняване на авариите и възстановяване на захранването на клиентите.... виж още