Новини

.

ЕНЕРГО-ПРО удължава срока за плащане на сметките през март за битовите потребители

16.03.2020

ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г . Това е поредната мярка, която цели избягването на масово струпване на хора в едно помещение, каквито са и клиентските центрове, където компанията приема плащания от голяма част от своите клиенти. Съгласно нормативните изисквания в момента периодът за плащане на сметки за електроенергия след отчета на средствата за търговско измерване  е 10 дни. Сега, този период ще бъде удвоен. ЕНЕРГО-ПРО ще проведе интензивна информационна кампания за информиране на клиентите си за предприетата мярка, като ще разчита за това и на областните управители, кметовете и кметските наместници. Компанията ще се обърне и към Български пощи за сътрудничество и информиране за удължения срок на плащане специално на възрастните хора в по-малките населени места. Информация за промяната ще бъда включена и във всички фактури за потребление на битовите клиенти.

ЕНЕРГО-ПРО апелира към всички битови клиенти, които имат възможност да платят в обичайния срок да го направят. С отговорното си поведение те ще подпомогнат да бъдат избегнати финансови затруднения по веригата за разплащане от производителите, през преносните оператори и доставчиците на електроенергия. Това е и жест на отговорност и солидарност с усилията на всички енергийни дружества в страната да запазят стабилна, сигурна и непрекъсната доставката на електроенергия до всички потребители.

ЕНЕРГО-ПРО напомня на клиентите, че има редица безкасови начини за плащане на месечните сметки за консумирана електроенергия – по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане; по Интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. В случай че клиент има затруднение да погаси дължимата сума за електроенергия, компанията предлага варианти за разсрочване според индивидуалния случай.

За клиентите, които нямат възможност да ползват алтернативните начини за плащане, ЕНЕРГО-ПРО напомня, че всички центрове за обслужване на компанията работят с намалено работно време от 8 до 14 ч. с обедна почивка от 12 до 12.30 ч. за дезинфекция. Посещението в клиентските центрове става при нова организация, като в помещението се допускат само толкова клиенти, колкото са работещите гишета, а останалите следва да изчакват своя ред извън клиентския център.

За осигуряване непрекъснато електрозахранване на своите клиенти компанията преустанови всички планови прекъсвания по мрежата до 29 март включително, като ще се извършват само аварийни такива за отстраняване на възникнали повреди. Екипи на ЕРП Север ще направят проверки на всички болнични заведения за наличие на резервно захранване с оглед гарантиране на непрекъснатост на снабдяването с електроенергия при случаи на аварии по мрежата.

ЕНЕРГО-ПРО отново призовава своите клиенти да посещават обществени места, каквито са клиентските центрове на компанията, само при крайна необходимост, както и да използват другите канали за комуникация, като телефон и имейл, информация за които е налична в секция контакти в сайта на дружеството.

Още новини

Над 2000 клиента взеха участие в онлайн играта на ЕНЕРГО-ПРО „Попълни и спечели“

21.05.2020

На 20 май 2020 година в присъствието на нотариус бяха изтеглени печелившите участници в онлайн анкетата „Попълни и спечели“, организирана от ЕНЕРГО-ПРО по повод световния ден на потребителя. Играта се проведе в периода 5-15.03.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги изгради фотоволтаична централа за Мегахим в град Русе

15.05.2020

Нов проект за енергийна ефективност беше реализиран в град Русе. Това е фотоволтаичната централа на Мегахим АД с пикова мощност 111,89 kWp, която ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги построи за своя клиент. Проектната инсталация ще генерира електроенергия за собствените нужди на обектите на производителя, а в периодите на нулево потребление остатъчното количество ще бъде изкупувано от енергийния доставчик. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разсрочва сметките за ток на клиенти в затруднено положение и след отмяна на извънредното положение

14.05.2020

С отпадането на извънредното положение ЕНЕРГО-ПРО възстановява редовния график за плащане на консумираната електрическа енергия. Всички фактури, издадени след 13 май, ще бъдат с обичайния срок на плащане за битови клиенти. Информация за сроковете за плащане на дължимите суми се съдържа във всяка издадена от ЕНЕРГО-ПРО Продажби фактура. ... виж още

ЕРП Север възобновява плановите ремонти и инвестиционни дейности по електроразпределителната мрежа в Североизточна България

13.05.2020

От 13 май 2020 г. ЕРП Север възстановява планираните ремонтни работи по електроразпределителната мрежа на своята територия. Дейностите бяха преустановени за осигуряване на непрекъснато електрозахранване на клиентите по време на извънредното положение с цел улесняване работата и обучението от дома.... виж още

Над 30 000 декларации за предоставена мощност са подадени от бизнес клиентите на ЕРП Север

11.05.2020

От началото на кампанията на ЕРП Север за актуализиране на данните за предоставена мощност, която стартира през декември 2019 година, стопанските клиенти на компанията са подали своите декларации за запазване или промяна на заявена мощност за над 30 хиляди обекта. От 1 юли 2020 година електроразпределителното дружество ще заяви промяна в начина за ценообразуване на услугата по предоставяне на достъп до мрежата в съответствие с предоставената и реално необходима мощност. Предвижданата промяна беше включена и в заявлението, подадено в Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за цените на електроенергията след тази дата. ... виж още

Над 1600 клиента на ЕНЕРГО-ПРО са обслужени в третия за град Варна клиентски център на компанията за по-малко от два месеца

05.05.2020

Третият Център за обслужване на клиенти (ЦОК) на ЕНЕРГО-ПРО в морската столица вече посрещна повече от 1600 посетителя. Офисът беше открит на 17 март на партерен етаж във Варна Тауърс. До момента малко над 1000 клиента са извършили плащания в клиентския център, а други 600 са се възползвали от някоя от услугите, предлагани от компанията. ... виж още

Електроразпределение Север осигурява 61 дежурни екипа по време на предстоящите празници

30.04.2020

Във връзка с предстоящите празници 1 и 6 май Електроразпределение Север осигурява 61 дежурни екипи, които да следят за изправността и безаварийната работа на електроразпределителните съоръжения в Североизточна България. Екипите на дружеството са в постоянна готовност за обезпечаване сигурността на електрозахранването на клиентите. В момента, в съответствие със Закона за мерките по време на извънредното положение, служителите на ЕРП Север извършват само неотложни мероприятия по мрежата и са подготвени, веднага след отмяна на извънредната ситуация в страната, да подновят планираните ремонтни дейности.... виж още

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Продажби вече могат да плащат задълженията си на интернет сайта на компанията

23.04.2020

ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя на своите клиенти възможност за онлайн разплащания на задълженията им за използвана електрическа енергия. На интернет адрес vp.energo-pro.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО регистрира ръст от 17% на безкасовите плащания

22.04.2020

Промяна на потребителските навици в условията на извънредно положение отчита ЕНЕРГО-ПРО. Много клиенти предпочитат да си останат вкъщи и да използват дигиталните канали за връзка с дружеството. Със 17% са се увеличили плащанията онлайн или по банков път за последните пет седмици в сравнение със същия период на миналата година.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО осигурява възможност за разсрочване на сметките за консумирана електроенергия

15.04.2020

По време на предстоящите празнични почивни дни от 17 до 20 април на ЕНЕРГО-ПРО няма да преустановява електрозахранването на територията на Североизточна България. Клиентските центрове на компанията няма да работят, но клиентите могат да използват различните безкасови начини, които компанията предлага за плащане на сметки за консумирана електроенергия: -        По банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане ... виж още