Новини

Близо половин милион клиенти на ЕНЕРГО-ПРО ползват услугата известяване за просрочени задължения с SMS или имейл

03.04.2017

През декември миналата година ЕНЕРГО-ПРО предостави нова безплатна услуга на своите клиенти – онлайн регистрация на мобилен телефон или имейл за получаване на уведомление за просрочено задължение. Няколко месеца след старта на Интернет модула, достъпен на началната страница на компанията на адрес www.energo-pro.... виж още

6,7% по-ниско потребление на ток в Североизточна България беше отчетено по време на „Часът на Земята“

27.03.2017

С 6,7% по-малко електроенергия са консумирали клиентите на ЕНЕРГО-ПРО по време на „Часът на Земята“. Данните на компанията са на база сравнение на потреблението час по рано в Североизточна България. Инициативата се провежда ежегодно през месец март. ... виж още

Екипите на ЕНЕРГО-ПРО са в готовност за осигуряване на непрекъснато електроснабдяване в изборния ден

23.03.2017

64 аварийни екипа на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в пълна готовност да реагират своевременно при възникване на повреди по електрическите съоръжения по време на изборния ден - 26 март 2017 г. Компанията обслужва областите Варна, Шумен, Добрич, Велико Търново, Габрово, Русе, Търговище, Разград и Силистра. Денонощно работят и диспечерските центрове на дружеството, които осъществяват управлението на електроразпределителната мрежа и ръководят дейността на екипите при възникване на аварии.... виж още

Ефективното използване на електроуредите в домакинството оптимизира разходите за електроенергия

22.03.2017

Фурните и котлоните на готварски печки са едни от най-енергоемките уреди в домакинствата, наред с отоплителните тела и бойлерите. Макар в ежедневието да не се замисляме често за това, ако съобразяваме необходимата мощност и капацитет на уредите, които използваме и ако запазваме за по-дълго време топлината по време на готвене, разходът на ток намалява значително. Така не само се намаляват сметките за ток, но и се удължава животът на електроуредите. ... виж още

Диспечерският център на ЕНЕРГО-ПРО в Русе отново посрещна студенти от Русенския университет

16.03.2017

На 14 март, за поредна година, студенти от Русенски университет „Ангел Кънчев“ посетиха диспечерския център на ЕНЕРГО-ПРО в дунавския град. Посещението се осъществи в навечерието на Световния ден на потребителя – 15 март. Компанията даде възможност на бъдещите енергетици да се запознаят отблизо с реалната среда, в която работят обектите от електроенергийната система. ... виж още

Удостоверение за снабдяване със 100% зелена енергия връчи ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги на Сладоледена фабрика Дени

13.03.2017

Към клиентите на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни Услуги, които закупуват електроенергия от екологично производство, се присъедини и „Сладоледена фабрика“ ООД, по-известна под наименованието Дени. Нарастващият интерес към използването на ток, генериран от възобновяеми източници, е израз на отговорното отношение на компаниите към опазването на околната среда и природните дадености. Удостоверението за 100 % зелена енергия беше връчено на собственика на сладоледената фабрика Цветан Цветанов от Албена Лазарова, Търговски директор за регион Изток на енергийния доставчик. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО няма да извършва планови ремонти по време на предстоящите празнични и почивни дни

01.03.2017

ЕНЕРГО-ПРО информира своите клиенти, че преустановява плановите дейности по съоръженията от електроразпределителната мрежа по време на трите почивни дни във връзка с националния празник 3 март. Компанията няма да прекъсва електрозахранването за просрочени задължения непосредствено преди и по време на празничните дни от 2 до 5 март 2017 г. включително. ... виж още

Над 60 % от клиентите на ЕНЕРГО-ПРО имат сметки за потребление през януари до 50 лева

17.02.2017

Средната сметка за електроенергия, консумирана през януари от домакинствата в Североизточна България, е 56,11 лева. Това показват данните на ЕНЕРГО-ПРО – компанията, която доставя електроенергия на повече от 1 млн. битови потребители в областите Варна, Шумен,  Добрич, Търговище, Велико Търново, Русе, Габрово, Разград и Силистра.... виж още

400 клиента месечно се консултират за свободния пазар на ток по специализираната телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО *6161

16.02.2017

Създадената преди година специализирана телефонна линия на ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги *6161 е първата в България, която предоставя информация за свободния пазар на електроенергия. През последните 6 месеца броят на клиентите, които са потърсили консултация на номер *6161, е нараснал 4 пъти спрямо първото полугодие от стартирането на услугата. Вече всеки месец над 400 частни и общински предприятия и граждани получават отговори на въпросите, които ги интересуват във връзка със закупуването на електрическа енергия по свободно договорени цени. ... виж още

Над 40 % повече клиенти на ЕНЕРГО-ПРО са заявили електронни фактури през 2016 година

14.02.2017

Повече от 47 000 електронни фактури изпраща всеки месец ЕНЕРГО-ПРО на своите клиенти. Данните са към края на декември 2016 година. Година по-рано този брой е бил около 33 000.... виж още