Новини

ЕНЕРГО-ПРО обнови своята информационна система във връзка със свободния пазар

27.05.2016

Днес центровете за обслужване на клиенти и онлайн касите възстановиха нормалната си работа Ускорените темпове на развитие на свободния пазар наложиха въвеждането на функционалности, с които ЕНЕРГО-ПРО адаптира своята информационна система за работа в новите условия. След кратко прекъсване в сряда и четвъртък за обновяване на системите, днес Центровете за обслужване на клиенти възстановиха приемането на плащания за сметки и заявления за услуги по ценоразписа на компанията.... виж още

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи относно твърдения на КЗК за злоупотреба с господстващо положение

26.05.2016

Към настоящия момент ЕНЕРГО-ПРО Мрежи не е уведомено официално за предявеното от КЗК твърдение за нарушение по чл. 21 от ЗЗК, изразяващо се в злоупотреба с господстващо положение, нито е получило определение на КЗК за повдигане на обвинение. След като експертите се запознаят с конкретните твърдения на КЗК, компанията ще представи своите възражения в регламентирания за това срок. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО променя сроковете за плащане на сметките за ток на част от своите клиенти

19.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО Продажби планира промяна на сроковете за плащане на сметките за ток на част от своите клиенти. Новите срокове ще бъдат отразени във фактурите за месец юли, които подлежат на плащане през август. За удобство на клиентите промяната ще бъде осъществена през летните месеци, през които сметките са най-ниски. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разширява функционалностите на своята информационна система във връзка със свободния пазар

18.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО подготвя своята информационна система за работа в съответствие с изискванията на свободния пазар. Компанията въвежда нови функционалности, които улесняват процеса по смяна на доставчика на електрическа енергия на пазара по свободно договорени цени. В тази връзка, в периода 25-27 май 2016 г.... виж още

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО Продажби относно твърдение на КЗК

17.05.2016

До настоящия момент в  Енерго-Про Продажби не е получено постановеното от КЗК определение, с което комисията предявява твърдения за извършено нарушение на чл.21 от ЗЗК от дружеството. След получаване на определението експертите ще се запознаят с неговото съдържание и компанията ще представи своята позиция. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО стартира програма за летен професионален стаж за ученици и студенти

15.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО обяви програма за платен летен стаж на студенти от техническите университети и ученици от професионалните гимназии по електротехника. Целта на програмата ЕНЕРГО-ПРО СТАРТ е да помогне на бъдещите енергетици да формират своята професионална ориентация докато са още в училище и в университета, като се запознаят с най-важните дейности, които са в основата на разпределението и доставката на електрическа енергия. Летният стаж ще се проведе през месеците юни, юли и август и е с продължителност три седмици.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО влага 28 милиона лева в съвременни измервателни системи през 2016 г.

10.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО продължава да обновява и развива електроразпределителната мрежа на територията на Североизточна България. През 2016 година компанията стартира програма за изграждане на измервателни системи на стойност 19,2 милиона лева. От тях 10,5 милиона лева ще бъдат вложени в подмяна на електромери и в изграждане на нови СМАРТ системи за измерване на потреблението на електрическа енергия.... виж още

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи относно твърдение на КЗК

28.04.2016

ЕНЕРГО-ПРО Мрежи не приема предявеното твърдение на Комисия за защита на конкуренцията за злоупотреба с господстващо положение. Казусът на „Кайко“ ООД датира от 2008 година, когато дружеството е било собственост на Е.ОН България. ... виж още

64 екипа на ЕНЕРГО-ПРО ще дежурят по време на Великденските празници

26.04.2016

64 дежурни аварийни екипи на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи са в готовност да реагират своевременно при възникване на аварии по електроразпределителната мрежа в областите Варна, Добрич, Силистра, Шумен, Търговище, Велико Търново, Габрово, Русе и Разград по време на Великденските празници от 29 април до 2 май. Те са оборудвани с необходимите средства за комуникация, автомобили и инструменти, за да възстановят максимално бързо електрозахранването на клиентите. Едновременно с аварийните екипи, за надеждното електрозахранване на всеки дом в Североизточна България, денонощно работят и диспечерите, и операторите на националния телефон на ЕНЕРГО-ПРО 0700 1 61 61.... виж още

Телефонният център на ЕНЕРГО-ПРО обслужи своя 8-милионен клиент

20.04.2016

Компанията предостави „енергиен чек” на клиента, ползвал услуга на компанията на националната линия 0700 161 61 ЕНЕРГО-ПРО предостави „енергиен чек” на своя осеммилионен клиент, който е позвънил на националната телефонна линия на компанията 0700 1 61 61. Дружеството ще поеме разходи за консумирана от късметлията електроенергия на стойност 200 лева.... виж още